Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2013. december 1., vasárnap

Facebook megosztós játék sorsolás - EREDMÉNYHIRDETÉS

Meghirdettem egy játékot az Üvegvarázs Facebook oldalán, miszerint az oldalhoz csatlakozók és bejegyzés megosztói között két db Hobby Gravírozás oktató DVD-t sorsolok ki, valamint a legkreatívabban reklámozók közül egy főt kiválasztok, Ő lesz a különdíjas.

Nos ma megtörtént a sorsolás:
Kihúztam a szerencséseket, és kiválasztottam a különdíjast is! Úgy tűnik, a DVD tudja hová kell mennie.. képzeljétek, egészen tegnap estig Zódor Margit volt az esélyes a különdíjra.. Az ő kerativ ötlete az volt, hogy mindenkinek el fogja mondani, hogy a DVD segítségével tanult meg gravírozni.. De aztán tegnap este Kovács Szilvia egy nem mindennapi "költeménnyel" megspékelve osztotta meg a játékot. Nagyon kellett gondolkodnom ki is legyen a kiválasztott, hisz a különdíjra azt ígértem, hogy a legkreatívabb reklámozót én fogom kiválasztani.
A kiválasztott különdíjas tehát némi habozás után KOVÁCS SZILVIA lett!
Kalapba (na jó, nem, mert kalapom nincs, szóval kosárba) tettem a neveket.. és kihúztam az első cetlit, melyen a SOFIE BARNA név szerepelt.
Ezután húztam a második nevet... mit gondoltok, kinek a neve szerepelt a cetlin??? ZÓDOR MARGIT neve :D szóval ezért mondom, a DVD saját útját járja! Ebben szerepe lehetett annak is, hogy akik többször is megosztották a bejegyzést azoknak a neve most is többször került a (kalap)kosárba, így nagyobb lett a nyerési esélyük.
GRATULÁLOK a nyerteseknek, remélem hasznát veszitek majd a kiadványnak, és hamarosan sok szép munkátokat láthatom viszont. Kérlek benneteket, hogy üzenetben keressetek meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!