Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2012. július 8., vasárnap

Múzeumok éjszakája

Nagyon szeretem ezt a hangulatos rendezvényt. Évek óta látogatója vagyok. Az idén néhány alkotásommal az Erzsébet Szálloda udvarán kézműves árusként voltam jelen. Nagyon élveztem azt a sokadalmat, ami sötétedéskor indult el igazán. Jó volt nézni az embereket, ahogy kicsit kikapcsolódva, kicsit nyugodtabban sétáltak az utcákon, nem rohanva, ahogyan azt a hétköznapokon látni.
Ottlétemet Gentischer Katinak (gentextil, stafirung) köszönhetem, aki már nem először, és remélem nem is utoljára vitt magával "vásározni" Ez tőlem egyelőre kicsit idegen dolog, de élvezem :-) Először a Waldorf bazárban voltunk együtt egy évvel ezelőtt:


Aztán szintén az Erzsébet Szálló udvarán Húsvétkor, bár ott én magam nem boldogítottam Katit, csak az eladnivaló tojásaimat bíztam Rá :-)
majd nemrégen Kistarcsán a Szekeres Piacon a Kistarcsai napok alkalmával,
és most a Múzeumok Éjszakáján. Ez nem csak az éjszakáról szólt, hiszen már délelőtt elfoglaltuk asztalunkat, és kipakolva vártuk a nézelődő-vásárlókat.


Nagyon jó dolgunk volt, el voltunk kényeztetve! Kati férje, Zoli hozta az ebédet, ahogyan azt kell, piknik kosárkában. Zúzapöri koviubival!!




Én pedig a KÁVÉellátmányt vittem :-)

Nagyon jól éreztük magunkat. Már várom a következő alkalmat! :-)

1 megjegyzés:

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!