Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2012. április 16., hétfő

Ékszertartó fácska

Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok nagyon "ékszeres típus", de azért jeles alkalmakon, ünnepeken viselek én is ezt-azt. Így történt, hogy húsvétkor is szerettem volna felvenni valami olyan ékszert, ami különlegessé teszi az ünnepemet. Mivel nem kerülnek kezembe nap mint nap ezek a darabok, egy dobozban vannak összehalmozva. Természetesen, ahogy az lenni szokott, a legalsóhoz támadt kedvem. Mire kibányásztam, kibogoztam a fülbevaló kampós végét a csomóra kötődő nyakláncok közül, el is ment a kedvem tőle. Akkor határoztam el, hogy készítek egy olyan ékszertartót, ahol mindennek külön meglesz a helye, és még a lakás dísze is lehet.



Szükséges anyagok, eszközök:

- Dremel Trio
- Dremel MultiMax vagy csiszolópapír
- ceruza, indigó, papír
- 5 mm vastagságú rétegelt lemez (én egy régi szekrény hátlapját hasznosítottam újra)
- esetleg festék spray
- ragasztópisztoly

Ha pedig kíváncsi vagy hogyan készítheted el Te is, akkor nézd meg a kreativvagyok oldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!